Nieuws 2005

Nieuw trainingsthema bij de Kamer van Koophandel Breda op 12 sept. 2005!
Altijd al willen weten, hoe je met die moeilijke klanten of collega's moet omgaan? Altijd al eens de oplossing, het inzicht willen krijgen voor omgang met "moeilijke" mensen? Niet alleen zullen puzzelstukjes over anderen op zijn plaats vallen, vooral zal er veel voor jezelf maar ook over jezelf duidelijk worden. Want van wat voor type mens scoor jezelf het meeste??
Na het begrip over mens typologieën zul je bewuster in gesprekken kunnen opereren. Die argumenten kunnen vinden, die passen bij de persoon! Deze training zal kortom je communicatie, je verkoop, je gedrag met anderen op een positieve manier beïnvloeden. De opzet van deze avond is interactief.

KEI Consultancy actief binnen Securitas Direct Sales
Het grootste beveiligingsbedrijf ter wereld, Securitas, heeft voor de begeleiding van zijn Direct Sales verkopers langdurig voor een samenwerking met KEI Consultancy gekozen! Vanaf september 2004 zijn de verkopers van Aroundio Securitas getraind en gecoached in het deur aan deur verkopen van Alarmsystemen bij particulieren. Het bedrijven van Direct Sales is een bijzondere manier van verkopen waarbij veel zelfstandigheid en doorzettingsvermogen van de verkopers wordt verlangd. Hiernaast is een goede structuur in het verkoopproces van wezenlijk belang.
De begeleiding van Aroundio Securitas heeft voorlopig in mei 2005 een einde gekend, maar vanaf juni 2005 zijn de Direct Sales verkopers van de divisie Surveillance van Securitas door KEI Consultancy begeleid. Allereerst is er per individuele verkoper een analyse gemaakt van goede en verbeterpunten, na de zomervakantie zal er een combinatie van trainingen en coaching gaan plaatsvinden.
Lees het artikel over de diensten van KEI Consultancy in Watch, het personeelsmagazine van Securitas. Pagina 1 : Pagina 2

Begeleiding van technische verkopers
Onlangs hebben we de opdracht binnengehaald om verkopers in laboratoriumautomatisering te trainen en te begeleiden. Na een nulmeting van ieders sterke en aandachtspunten is er een stappenplan gemaakt naar het najaar van 2005. De eerste stap waar gezamenlijk met de opdrachtgever aan wordt gewerkt is het verdiepen van de salesstrategie. In het najaar zal de kick off plaatsvinden en het najaarsoffensief beginnen! De vaardigheden van de verkopers om de uitdagende targets te realiseren, zullen door middel van training en coaching in de praktijk worden verkregen.

Auto's met bestickering!
Vanaf maart 2005 rijden vier auto's rond in Breda en Eindhoven met de volgende teksten achter op de auto aangebracht:

Uiteraard ziet alles er KEI-goed uit.

Samenwerking met Jumbo Supermarkten
Jumbo Supermarkten heeft voor een aantal management workshops voor KEI Consultancy gekozen. Jumbo Supermarkten is voor de 7e keer op rij tot beste supermarktconcern van Nederland gekozen. Geweldig natuurlijk dat zij als partner op het gebied van trainingen voor KEI Consultancy gekozen hebben!

KEIgoede brochure in het februarinummer van Soeps
De campagne zoals is opgestart in het jaar 2004 in het lifestyle magazin Soeps in Eindhoven zal februari 2005 een hoogtepunt kennen. Dan zullen 4 pagina's door KEI Consultancy gevuld worden. Deze pagina's zullen in het middengedeelte geplaatst worden waarbij een brochure ontstaat over alle diensten die we op de markt brengen.
Bekijk de nieuwe KEI Consultancy brochure

Nieuwe seminars bij de KvK in 2005
Ook in 2005 zal de samenwerking tussen de Kamer van Koophandel en KEI consultancy worden gecontinueerd. Op 21 februari en 13 juni a.s. zal in Breda het seminar: "Presenteer jezelf en je bedrijf" door Arnold van der Leden worden geleid.
Bekijk de aankondiging van de KvK

Nieuws

Archief