KEI op de startersdag van de KVK
Op 7 november as zijn de startersdagen van de Kamer van Koophandel. Iedereen die een eigen bedrijf wil beginnen is dan welkom voor informatie, lezingen en workshops. Ook dit jaar zal KEI weer een prominente plaats innemen op de startersdagen in West Brabant door het verzorgen van een seminar over het onderwerp: “Hoe kom ik aan klanten” en het verzorgen van “Matchmaking” het bij elkaar brengen van vragen en antwoorden van ondernemers. Wilt u ons aan het werk zien of denkt u aan het starten van een eigen bedrijf, kom dan naar theater de Nobelaer in Etten-Leur op 7 november as.

Grote groei dit jaar
We zijn er zelf ook erg verbaasd over…, maar na rekenen en rekenen blijkt dat de eerste drie kwartalen dit jaar tientallen procenten beter zijn dan dezelfde periode voorgaand jaar. En dat in deze economisch slechte tijden. Graag bedanken we alle klanten voor het vertrouwen en we zullen ook komend jaar de kwaliteit van onze diensten hoog blijven houden. Dat beloven we u!

Bibliotheek Arnhem kiest voor KEI
In de maanden januari en februari 2010 zullen we voor ca. 100 medewerkers van de bibliotheek Arnhem een tweedaagse verkooptraining verzorgen. Aandachtsgebieden zijn: pro-activiteit, klantbeleving en goede gesprekstechnieken.

Nieuwe (open) trainingen bij KEI
Speciaal voor de bibliotheekbranche zullen we komend jaar open trainingen organiseren op het gebied van klantbeleving en resultaatgericht medewerkers aansturen. In onze aanstaande nieuwsbrieven meer hierover.

KEI Naar België en Frankrijk?
Door het succes dat we hebben binnen de bibliotheekbranche in Nederland en de lezingen die we al diverse keren in Frankrijk hebben verzorgd, is er interesse om ons trainingsconcept ook in Franstalige landen uit te rollen. Binnenkort volgen er gesprekken met geïnteresseerden om deze markt te bewerken. We houden u op de hoogte van de ontwikkelingen.

Uitbreiding in personeel
Het gaat goed met de activiteiten van KEI Consultancy. Zo goed dat wij enkele maanden geleden een zoektocht zijn gestart naar een nieuw teamlid met ervaring op het gebied van trainingen en het geven van bedrijfsadvies. Onze zoektocht heeft ons succes gebracht. Met ingang van dinsdag 1 september is Albert – Jan Smallegang KEI Consultancy BV komen versterken.

Nieuw kantoor
Naast de zoektocht naar versterking van ons team is tevens een zoektocht gestart naar een plek waar vanuit wij onze werkzaamheden kunnen uitvoeren en klanten kunnen ontvangen. Deze zoektocht werd extra belangrijk door de komst van Albert – Jan.

Wij zijn erg blij dat ook deze zoektocht succes heeft opgeleverd. Met ingang van 1 augustus zijn wij de trotse bewoner van een kantoor op een unieke plek in het centrum van Breda. Ons nieuwe kantoor biedt ons nieuwe inspiratie! Zo zien we vanuit ons kantoor de Grote Kerk boven de andere gebouwen uitsteken. Ons postadres in Ulvenhout blijft ongewijzigd. Klik hier voor een routebeschrijving.

Irritatiefactor
Een artikel over 'de irritatiefactor' in het Bibliotheekblad.

Mysteryshoppen iets voor uw organisatie?
Door vragen van onze klanten hebben we een nieuwe dienst die we nu kunnen aanbieden: mysteryshoppen. Klanttevredenheidsonderzoeken brengen vaak niet genoeg informatie naar voren, goed opgeleiden en bewuste mysteryshoppers wel! Zij kunnen uw organisatie toetsen op klantvriendelijkheid aan de telefoon of fysiek in uw organisatie. Wilt u meer weten? Bel ons dan op: 076-5656661 of mail naar info@keiconsultancy.nl

KEI vaak in de pers
De afgelopen tijd hebben we weer veelvuldig de pers gehaald, klik hieronder om de berichten te openen:
Notaris over coaching door KEI
Flevomeerbibliotheek geeft persbericht uit
Vivian’s kunstzinnige nevenwerkzaamheden

Uw bedrijfsdag KEI-goed geregeld?
Naast trainingen en individuele coaching breidt KEI zijn dienstenpakket meer en meer uit. U kent het wel. Er is een behoefte ontstaan aan een sessie waarbij ‘de neuzen’ dezelfde richting op komen te staan. Zeker in deze tijd is het belangrijk af en toe pas op de plaats te maken en uw zaken op een gestructureerde wijze en in alle rust te bezien en te bediscussiëren. U kunt ervoor kiezen om een teamlid aan te stellen als voorzitter/procesbewaker maar loopt daardoor wel het risico dat u deze persoon in zijn participatie belemmerd. KEI kan ervoor zorgen dat uw bedrijfsdag zorgeloos verloopt en dat iedereen kan participeren. Wilt u meer weten? Bel ons dan op: 076-5656661 of mail naar albertjan@keiconsultancy.nl

KEI bestaat 5 jaar!
Tjonge, wat gaat de tijd snel. 19 februari aanstaande bestaan we alweer 5 jaar! Van een eenmanszaak, waarbij Arnold in het begin met zijn Volvo Amazone uit 1970 zijn klanten in Nederland, België en Duitsland bezocht, zijn we gegroeid naar een BV met vier trainers. Graag bedanken we iedereen die een positieve bijdrage heeft geleverd aan de opstart en groei van ons bedrijf. We gaan voor blije klanten en hetzelfde succes de komende jaren!

Succesvolle lezing op internationaal seminar
Arnold heeft eind 2008 op een international seminar in Colmar (Frankrijk) een succesvolle lezing gegeven. De lezing had het onderwerp: “Kundenbetreuung” en werd simultaan vanuit het Duits in het Frans vertaald. Waarschijnlijk zullen we 28 september aanstaande een nieuwe lezing verzorgen in Valence (150 km onder Lyon). Download de lezing als PowerPoint hier. Voor de foto's, klik hier en hier.

Zeer goed jaar met 30 procent groei
Ook 2008 was weer een uitzonderlijk goed jaar met een omzetgroei van 30 procent. Graag bedanken we alle klanten voor het vertrouwen en we hopen ook komend jaar weer u tevreden te kunnen houden!

KEI wordt Besloten Vennootschap (B.V.)
Doordat de groei zo sterk in ons bedrijf zit, en we met steeds meer mensen onze klanten bedienen, hebben we gemeend in november ons bedrijf om te zetten naar een Besloten Vennootschapsvorm. Binnenkort zal ons briefpapier daarom ook veranderen met een ander BTW nummer.

Flirt-trainingen nu ook bij KEI
Wellicht heeft u het gelezen, ambtenaren van een gemeente hebben onlangs flirt-trainingen gevolgd. Doel hierbij was om het draagvlak van de ambtenaren onderling maar ook naar de klanten toe te verhogen. Flirten wordt dus niet gezien als een persoonlijke aangelegenheid die men in de vrije tijd doet, maar als middel om zakelijk een betere beleving van de dienstverlening te creëren. Bent u benieuwd hoe dit werkt en wat de training flirten voor uw organisatie kan betekenen? Neem dan contact met ons op!

Twee advertentiecampagnes in 2009
Vanaf februari tot en met maart zal er een advertentiecampagne in het bibliotheekblad plaatsvinden. Klik hier voor de nieuwe advertentie. In het najaar zullen we in oktober en november weer een advertentiecampagne lanceren. Inhoud van deze campagne zal niet veel verschillen maar is nu nog niet exact bekend. Naast de advertenties zullen we ook een belactie gaan opzetten om nieuwe contacten te leggen.

Wat zijn de kernwaarden van uw organisatie?
Veel organisaties zijn op zoek naar een goed instrument om zowel intern als extern duidelijkheid te geven over waar ze voor staan. Philips heeft sinds enkele jaren de waarden: “Sense and simplicity” neergezet. Het gevolg van deze duidelijkheid is onder andere dat Philips in de bekendste marketingondernemingen een grote sprong heeft gemaakt naar de top 50 van beste marketingondernemingen ter wereld! Conclusie: als u voor uw organisatie twee of drie goede kernwaarden kunt vinden zal dat uw slagkracht enorm verbeteren. Graag komen we bij u langs om hier eens verder over te praten. Inmiddels hebben we in 2008 een aantal organisaties meegeholpen hun kernwaarden te bepalen en deze succesvol door te vertalen binnen de organisatie (naar het personeel). Neem contact met ons op om te bepraten hoe we uw organisatie slagvaardiger kunnen maken.

Nieuws

Archief