Komatsu

Welke dienstverlening heeft u afgenomen en wanneer?
Voor onze klant Komatsu in Duitsland en België heeft Arnold, in de maanden mei en juni 2004 een trainings- en coachingstraject voorbereid en uitgevoerd voor de customerservice medewerkers. De commerciële telefonische binnendienst, zeg maar.

Hoe wordt de dienstverlening van KEI Consultancy door u ervaren?
Toen we zelf enkele jaren geleden in België met een eigen consultancy-office begonnen en daarmee een verleden als "trainer in loondienst" afsloten, hadden we reeds verschillende malen samengewerkt met Arnold als collega trainer.
Deze relatie beviel ons wel - zowel professioneel als puur persoonlijk - zodat we toen besloten "als we ooit in Nederland of Duitsland voor een van onze klanten wat dienen te doen, dan is Arnold de eerste met wie we zullen samenwerken.
Dit maar om te zeggen dat we voor de start al wel wisten dat de dienstverlening goed zou zitten.

Wat vindt u van de klantgerichtheid van KEI Consultancy?
Klantgerichtheid, meedenken met de klant, business acumen is KEI's middlename.

Wat was de doelstelling van het samenwerken met KEI Consultancy? En wat waren de effecten?
De doelstellingen bij het opzetten van een traject met KEI was dat er enerzijds een zekere arbeidsvreugde zou herwonnen worden bij de deelnemers aan de training en dat er uiteraard anderzijds pragmatische tips and tricks werden meegegeven die dagelijks kunnen worden omgezet in de praktijk. Arnold is in beide opzetten geslaagd.

Wilt u KEI Consultants aanraden aan mensen in uw netwerk?
Zeer zeker.

Johan Heselmans
Directeur Creating Value

Bedrijfsprofiel

Johan Heselmans
Creating Value
Directie